Monday 19 April 2010

Keberkesanan Sabun Aqura!

Posted on 06:09 by Nadia Dizarch



Mohd Fauzi Misnan, 40 tahun, Kuala Lumpur
“Selalunya saya berasa amat letih selepas pulang dari kerja. Namun, selepas saya menggunakan Sabun Mandi Aqura, saya berasa amat bertenaga. Walaupun beberapa jam selepas mandi, saya masih berasa segar; tidak letih ataupun mengantuk seperti dahulunya. Tompok-tompok hitam di lengan saya juga semakin pudar. Sabun ini bertenaga!”

Zul Helmy, 21 tahun, Unisel 


“Terdapat parut yang kasar pada lengan saya. Selepas menggunakan Sabun Mandi Aqura selama seminggu, parut pada lengan saya menjadi licin. Selepas saya mandi menggunakan Sabun Mandi Aqura, saya berasa segar sepanjang hari. Saya tidak lagi mengantuk di dalam kelas.”

Lin, 36 tahun, Klang

“Saya menggunakan Sabun Muka Aqura pada muka saya selama 2 minggu. Sekarang, muka saya lebih bersih dan saya tidak perlu
lagi menggunakan bedak muka. Kulit muka saya terasa lebih lembut dan masalah jerawat saya semakin berkurangan.”


Nurnazihah Nis Naim, 21 tahun, Seremban

"Sabun Aqura amat berkesan apabila saya perlu mengulangkaji sehingga lewat malam. Ia membantu saya berjaga sehingga berjam-jam lamanya".


Tony Yow, 59 tahun

 "Waktu yang paling susah untuk berjaga adalah selepas makan tengahari. Sebelum menggunakan Sabun Aqura, saya selalu tidur seketika di kawasan yang teduh. Sekarang saya mencuci muka dan lengan dengan sabun Aqura selepas makan tengahari dan saya mampu terus memandu tanpa perlu tidur seketika. Aqura menakjubkan"

No Response to "Keberkesanan Sabun Aqura!"

Leave A Reply

2 MINUTES ONLY!

1. Buka gelang dan jam tangan yang anda pakai.
2. Basahkan muka dan lengan.
3. Gosok sabun Aqura sehingga berbuih.
4. Sapukan buih sabun ke muka dan lengan, biarkan selama 2 minit.
5. Bilas sabun dengan rata.
6. Siap!

AMARAN!!!!

1. Kesan Sabun Karbon Aqura mungkin berlainan bagi setiap individu.

2. JANGAN gunakan Sabun Karbon Aqura sebagai ubat tahan tidur.


*Tubuh manusia memerlukan purata 8 jam sehari untuk tidur bagi menggantikan sel-sel badan. Badan yang kurang rehat akan hilang tumpuan kemampuan.

WITH YOU